Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pegasus Hava Yolları yolcu hakları şu şekilde özetlenebilir:
- Gecikme (rötar) durumunda:
- 2 saat ve üzeri beklemelerde iletişim hakkı (ücretsiz telefon, e-posta veya faks) 2.
- 2-3 saat arası beklemelerde sıcak/soğuk içecek, 3-4 saat arası beklemelerde öğün durumuna göre kahvaltı veya yemek, 5 saatin üzeri beklemelerde ise içecek, ara öğün ve ana öğün ikramı 2.
- Konaklama ihtiyacı ve tesise ulaşım hizmeti (sadece dış hat yolculuklarında sınır problemlerinden dolayı giriş yapılamayan noktalarda) 2.
- İptal durumunda:
- Uçağa kabul edilmeme durumunda:
- Bilet iadesi veya alternatif güzergâh teklifi 2.
- Tazminat hakkı:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: