• Buradasın

    OXO'da iade var mı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    OXO Global'de iade politikası:
    • İade Süresi: Distribütörler, satın aldıkları ürünleri iade etmek için yıllık yenileme döneminin başlangıcından itibaren 30 gün içinde talepte bulunmalıdır 1.
    • İade Koşulları: İade edilecek ürünlerin, satıştan itibaren Komisyon veya Bonus alan distribütörlerden ilgili tutarın tamamı geri alınana kadar, iadenin yapıldığı Komisyon Ayından ve sonrasında devam eden her bir ödemeden düşülmesi gerekir 1.
    • Hijyen Kuralları: Takı, iç giyim, güneş gözlüğü ve maske gibi hijyen gerektiren ürünlerde iade yapılmaz 2.
    OXO tekstil ürünlerinde iade politikası:
    • Genel Kurallar: OXXO'da iade işlemleri, teslim tarihinden itibaren 90 gün içinde yapılabilir 25. İade için ürünün faturası ve iade bölümünün eksiksiz doldurulması gereklidir 25.
    • Hijyen Kuralları: Takı, iç giyim, güneş gözlüğü ve maske gibi hijyen gerektiren ürünlerde iade yapılmaz 23.
    Daha fazla bilgi için OXO Global'in resmi web sitesini veya müşteri hizmetlerini kontrol etmek önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ürün teslim alınmazsa para iadesi olur mu?

    Evet, ürün teslim alınmazsa para iadesi yapılabilir. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre, tüketici, mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Ayrıca, kredi kartı ile yapılan alışverişlerde, satıcı yükümlülüğünü yerine getirmezse, banka, kart hamili tüketiciyi korumakla yükümlü olup, chargeback (ters ibraz) prosedürü kapsamında ödeme iadesi yapmak zorundadır.