Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otel grafik tasarım sözleşmesi, bir müşteri ile grafik tasarımcı arasında, sağlanacak grafik tasarım hizmetlerinin kapsamını, teslim sürecini ve her iki tarafın sorumluluklarını belirlemek amacıyla hazırlanan sözleşmedir 2.
Bu sözleşme genellikle aşağıdaki unsurları içerir:
- Taraflar 12. Sözleşmeyi yapan tarafların adı, soyadı veya unvanı, adresi ve iletişim bilgileri yer alır 12.
- Sözleşme konusu 12. Grafik tasarım hizmetlerinin belirlenmesi, geliştirilmesi, teslimi ve ilgili hakların taraflar arasında düzenlenmesi yer alır 12.
- Hizmetin tanımı 2. Logo, kurumsal kimlik, basılı ve dijital materyallerin tasarımı gibi hizmetlerin tanımı yapılır 2.
- Ücret ve ödeme şartları 12. Grafik tasarım hizmetinin bedeli ve ödeme şekli belirtilir 12.
- Telif hakları ve kullanım lisansı 2. Tasarım tamamlandığında, müşteriye ilgili tasarımları kullanma hakkı devredilir 2.
- Gizlilik 2. Tasarımcının, müşteriye ait bilgilerin gizliliğini sağlayacağı belirtilir 2.
- Fesih 14. Taraflardan birinin yükümlülüklerini yerine getirmemesi durumunda, diğer tarafın sözleşmeyi feshedebileceği belirtilir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: