Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otel grafik tasarım sözleşmesi, bir otel için grafik tasarım hizmetlerinin kapsamını, teslim sürecini ve tarafların sorumluluklarını belirleyen yasal bir belgedir 13.
Bu sözleşme genellikle aşağıdaki unsurları içerir:
- Taraflar: Sözleşmenin tarafları olan otel ve tasarımcının ad, adres ve iletişim bilgileri 1.
- Hizmetin Tanımı: Logo, kurumsal kimlik, basılı ve dijital materyallerin tasarımı gibi sağlanacak hizmetler 14.
- Teslim Süresi: Tasarımın tamamlanma süresi ve gecikme durumunda yapılacaklar 1.
- Ücret ve Ödeme Şartları: Hizmet bedeli, peşinat ve kalan miktarın ödeme koşulları 13.
- Telif Hakları: Tasarımların kullanım hakları ve tasarımda kullanılan materyallerin lisans durumu 13.
- Gizlilik: Otel bilgilerine ilişkin gizliliğin korunması 1.
- Garanti ve Teknik Destek: Teslim edilen grafiklerin doğru çalışacağına dair garanti ve teslimat sonrası yapılacak düzeltmeler 1.
- Uyuşmazlıkların Çözümü: Sözleşme ile ilgili uyuşmazlıklarda yetkili mahkemeler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: