Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
A.TR almak için gerekli belgeler ve süreçler şunlardır:
- Kimlik Belgesi: Vekalet veren ve vekilin kimlik kartı, pasaport veya ehliyeti 12.
- Fotoğraf: Bazı özel vekaletnameler için güncel bir fotoğraf gerekebilir 1.
- İşlem Türüne Göre Ek Belgeler: Tapu, araç ruhsatları veya dava dosyaları gibi işleme özel belgeler 12.
- Noter Onayı: Vekaletname, noter huzurunda düzenlenir ve onaylanır 12.
A.TR Dolaşım Belgesi içinse, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği tarafından verilen bu belge için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Başvuru Formu: Firma adı, vergi numarası, yetkilinin adı ve iletişim bilgileri gibi bilgilerin yer aldığı form doldurulur 3.
- Onay Süreci: Form, TOBB'un resmi sayfasına yüklenir ve onaylanır 3.
- Belge Hazırlığı: Beş nüsha halinde düzenlenen belgelerden biri yeşil, diğerleri beyaz renkte olup, ilgili yerlere teslim edilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: