Hat kapatma işlemi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: E-Devlet: Abonelik fesih başvurusu sayfası üzerinden kişisel bilgiler doğrulanarak, hat seçimi yapılıp fesih başvuru nedeni belirtilerek işlem gerçekleştirilebilir. Operatör Müşteri Hizmetleri: Vodafone için 542, Turkcell için 532 numaralı müşteri hizmetleri aranabilir. Operatör Bayileri: Yazılı başvuru ile bayilere gidilerek işlem başlatılabilir. Faks: Bireysel hat iptalleri için kimlik fotokopisi ve talep dilekçesi 0850 542 50 00 numarasına fakslanabilir. Kurumsal hat iptalleri için vergi levhası, firma imza sirküleri ve yetkili kişinin kimlik fotokopisi gibi belgelerin 0850 542 50 05 numarasına fakslanması gerekmektedir. Hat kapatma işlemi, yazılı başvuru sonrasında genellikle 7 gün içinde tamamlanır.