• Buradasın

    Kurumsal hat iptali için hangi form?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kurumsal hat iptali için gerekli form, ıslak imzalı bir dilekçedir 2. Bu dilekçeye ek olarak, aşağıdaki belgeler de gereklidir:
    • Yetkili kişinin önlü arkalı kimlik fotokopisi 2;
    • Firma bilgilerinin okunur halde olduğu vergi levhası görseli 2;
    • Firma bilgilerinin okunur olduğu imza sirküleri görseli 2.
    Dilekçe ve ek belgeler, Vodafone kurumsal hat iptal faks numarası olan 0 850 542 5005 adresine fakslanabilir 12.
    Ayrıca, hat iptal talebi e-Devlet üzerinden, web sitesi üzerinden veya TOBi ile de gerçekleştirilebilir 1. Bireysel hat iptali için ise, talep belirten bir dilekçe ve kimlik fotokopisi 0850 542 50 00 numarasına gönderilebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Hat iptali dilekçesi nereye gönderilir?

    Hat iptali dilekçesi, farklı operatörlere göre çeşitli yöntemlerle gönderilebilir: Vodafone: Bireysel hat iptali için dilekçe ve kimlik fotokopisi 0850 542 50 00 numarasına fakslanabilir. Turkcell: Hat iptal dilekçesi, hatiptal@turkcell.com.tr adresine kimlik görseli eklenerek ve iptal edilecek hat bilgisi yazılarak gönderilebilir. e-Devlet: Abonelik fesih başvurusu e-Devlet üzerinden de yapılabilir. Dilekçenin hangi yöntemle gönderilmesi gerektiği, operatörün internet sitesinden veya müşteri hizmetlerinden öğrenilebilir.

    E-devletten Turkcell hat iptali nasıl yapılır?

    e-Devlet üzerinden Turkcell hat iptali yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. e-Devlet Kapısı'na giriş yapılır. 2. Arama kutucuğuna “Turkcell” yazılır ve “Abonelik Fesih Başvurusu” linkine tıklanır. 3. “Kimliğimi Şimdi Doğrula” butonuna tıklanır. 4. İnternet bankacılığı seçeneğiyle kimlik doğrulama adımı tamamlanır. 5. İptal ettirmek istenen hat seçilir. 6. “Fesih Başvurusu Yap” butonuna tıklanır. 7. Fesih başvuru nedeni açılır listeden seçilir. 8. E-Devlet abonelik fesih belgesi dosyası indirilip imzalanır ve sisteme yüklenir. 9. Yönergeler takip edilerek e-Devlet üzerinden Turkcell hat kapatma işlemi tamamlanır. e-Devlet üzerinden yapılan fesih başvurusundan sonra, 24 saat içerisinde hizmete bağlı ücretlendirme, hizmet sağlayıcı tarafından durdurulur. e-Devlet üzerinden abonelik iptali için mobil imza, elektronik imza, T.C. Kimlik Kartı ya da İnternet Bankacılığı seçeneklerinden bir tanesi ile kimlik doğrulaması yapılması gerekmektedir.

    Hat kapatma işlemi nasıl yapılır?

    Hat kapatma işlemi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: E-Devlet: Abonelik fesih başvurusu sayfası üzerinden kişisel bilgiler doğrulanarak, hat seçimi yapılıp fesih başvuru nedeni belirtilerek işlem gerçekleştirilebilir. Operatör Müşteri Hizmetleri: Vodafone için 542, Turkcell için 532 numaralı müşteri hizmetleri aranabilir. Operatör Bayileri: Yazılı başvuru ile bayilere gidilerek işlem başlatılabilir. Faks: Bireysel hat iptalleri için kimlik fotokopisi ve talep dilekçesi 0850 542 50 00 numarasına fakslanabilir. Kurumsal hat iptalleri için vergi levhası, firma imza sirküleri ve yetkili kişinin kimlik fotokopisi gibi belgelerin 0850 542 50 05 numarasına fakslanması gerekmektedir. Hat kapatma işlemi, yazılı başvuru sonrasında genellikle 7 gün içinde tamamlanır.

    İptal edilen hat geri alınabilir mi?

    Evet, iptal edilen hat geri alınabilir. Bireysel kullanıcılar, iptal ettirdikleri hatlarını, bir yıl boyunca aynı numarayla geri alabilirler. Hattını geri almak için kimlik belgesi ve faturalı kullanım için adınıza kayıtlı bir fatura ile Turkcell Mağazaları'na başvurulabilir. Her operatörün kendine göre hat açma-kapama ücreti bulunmaktadır.