• Buradasın

    KTK 57/b-5 yön 109/c-4 ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    KTK 57/b-5 yön 109/c-4 ifadesi, Trafik Kanunu'nun 57. maddesinin b-5 bendi ve yönerge 109/c-4 anlamına gelir 12.
    Bu hüküm, tali yoldan ana yola çıkan aracın ana yolda seyir halinde olan araca yol vermemesi durumunda uygulanır ve bu aracın %100 kusurlu olduğunu belirtir 24.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    MTK ve KTK arasındaki fark nedir?

    Madde Tepki Kuramı (MTK) ve Klasik Test Kuramı (KTK) arasındaki temel farklar şunlardır: 1. Ölçme Yaklaşımı: KTK, bireyin gözlenen özelliğinin içinde hem gerçek puan hem de hata puanı bulunduğunu kabul eder ve bu iki değeri ilişkilendirir. 2. Parametre Kestirimi: KTK'da madde parametreleri, teste uygulanan tüm bireyler için aynı şekilde hesaplanır ve örneklemden bağımsızdır. 3. Testin Özellikleri: KTK'da testin özelliklerini, testi uygulamadan önce kestirmek mümkün değildir. 4. Şans Başarısı: MTK, şans başarısını daha iyi düzeltir ve bu nedenle öğrenci başarı sıralamalarında daha az farklılık yaratır.

    KTK ne demek?

    KTK kısaltmasının iki farklı anlamı bulunmaktadır: 1. Karayolları Trafik Kanunu. 2. Kochi Tuskers Kerala (Hint kriket takımı).

    Ktk 57 maddesi nedir?

    2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu'nun 57. maddesi, kavşaklarda geçiş hakkını düzenler: Bu maddeye göre, kavşaklarda aşağıdaki kurallar uygulanır: 1. Yavaşlama ve dikkat: Kavşağa yaklaşan sürücüler, kavşaktaki şartlara uyacak şekilde yavaşlamak ve dikkatli olmak zorundadır. 2. Geçiş üstünlüğü: Trafik zabıtası, işaret levhası veya ışıklı trafik işareti bulunmayan kavşaklarda; geçiş üstünlüğüne sahip olan araçlara, doğru geçmekte olan tramvaylara ve diğer araçlardan önce anayoldaki araçlara yol vermek gerekir. 3. Sıralama: Kavşak kollarının trafik yoğunluğu bakımından farklı olduğu durumlarda; motorsuz araçlar motorlu araçlara, soldaki araçlar ise sağdan gelen araçlara geçiş hakkını vermek zorundadır. 4. Yasak hareketler: Işıklı trafik işaretleri izin verse bile, trafik akımı kavşak içinde durmaya zorlayacak veya diğer doğrultudaki trafiğin geçişine engel olacak ise, sürücülerin kavşağa girmeleri yasaktır. 5. En kısa zamanda geçme: Trafik zabıtası, yetkili kişi veya trafik ışıklı işareti ile yönetilen kavşaklarda, sürücüler kavşağı en kısa zamanda geçmek zorundadır. 6. İlk geçiş hakkı: Aksine bir işaret olmadıkça, bütün kavşaklarda araçlar ray üzerinde hareket eden taşıtlara ilk geçiş hakkını vermek zorundadır.