Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KKB itirazını üç farklı şekilde yapabilirsiniz:
- Banka Şubesi Aracılığıyla: Krediye başvurduğunuz bankanın şubesine giderek, müşteri hizmetleri yöneticisine itirazınızı iletebilirsiniz 15. Banka, dijital sistem üzerinden gerekli düzeltmeyi yapacaktır 1. İtirazın yazılı olarak yapılması, ileride referans olabilmesi açısından önemlidir 1.
- KKB'nin Resmi Web Sitesi Üzerinden: KKB'nin internet sitesine (kkb.com.tr) giriş yaparak, "Risk Raporu İtiraz Girişi" bölümünden itirazınızı gerçekleştirebilirsiniz 23. İtiraz formunda, hatalı bilginin detayları, itiraz sebebi ve ilgili belgeler yer almalıdır 3.
- Türkiye Bankalar Birliği Tüketici Hakem Heyetine Başvuru: Birlik web sitesinden temin edeceğiniz başvuru formunu doldurup, Nispetiye Caddesi, Akmerkez, B3 Blok, Kat.13, 34340 Etiler, Beşiktaş İstanbul adresine göndererek itirazda bulunabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: