Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İstenmeyen mesajlar için şikayet edilebilecek yerler şunlardır:
- Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı (TİB): İstenmeyen mesajlarla ilgili şikayetleri değerlendirir ve gerekli önlemleri alır 1.
- Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK): Elektronik haberleşme şebekelerini düzenler ve denetler 1.
- Gümrük ve Ticaret Bakanlığı: Ticari elektronik iletilere yönelik şikayetler için özel bir birim bulunmaktadır 23.
- Tüketici Hakem Heyeti: Tüketicilerin ticari mesajlardan kaynaklanan mağduriyetlerini gidermeye yönelik kararlar alır 1.
- e-Devlet üzerinden Ticari Elektronik İleti Şikayet Sistemi (TİSS): Şikayetler, e-devlet şifresi ile bu sisteme yapılabilir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: