Buradasın
İş yeri tescil belgesi onaylandıktan sonra ne yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş yeri tescil belgesinin onaylanması sonrasında yapılması gerekenler şunlardır:
- SGK il müdürlüğüne başvuru: Onaylanan tescil belgesi ile birlikte vergi levhasının fotokopisi, iş yeri sahibinin kimliğinin fotokopisi, iş sağlığı ve güvenliği belgesi, imza sirküleri, ortaklık sözleşmesi (varsa) ve ticaret sicil gazetesi gibi evrakların SGK il müdürlüğüne teslim edilmesi gerekir 45.
- Belgenin görüntülenmesi: Tescil onaylandıktan sonra "SGK Tescil ve Hizmet Dökümü/İşyeri Unvan Listesi" kısmından belge görüntülenebilir 5.
İş yeri tescil belgesinin onaylanması için formdaki tüm bilgilerin eksiksiz ve doğru olması gerekir 5. Eğer bilgilerde veya belgelerde hata varsa, eksiklikleri tamamladıktan sonra yeniden başvuru yapılmalıdır 5.
İş yeri tescili ve sonrasında yapılması gerekenler, zaman içinde değişebileceğinden güncel bilgilerin kontrol edilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: