Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İl özel idare denetçilerinin temel görevleri şunlardır:
- Uygunluk denetimi: Mali işlemler ve faaliyetlerin belirlenmiş yöntemlere, kurallara ve mevzuata uygunluğunu incelemek 1.
- Performans denetimi: İşlemlerin etkin, verimli ve uyumlu bir şekilde yürütülüp yürütülmediğini değerlendirmek 14.
- Mali denetim: Gelir ve giderlerin denetimini yapmak 5.
- Bilgi teknolojileri denetimi: Bilgi sistemleri ve teknolojilerinin denetimini gerçekleştirmek 1.
- Sistem denetimi: Risk yönetimi ve kontrol süreçlerinin etkinliğini değerlendirmek 1.
- Danışmanlık hizmeti: Üst yönetime rehberlik ve destek sağlamak 14.
İç denetçiler, il özel idarelerinde daimi görev yaparken, dış denetçiler (Sayıştay) 2-3 yılda bir gönderilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: