Buradasın
Göç idaresi randevu güncelleme ne zaman yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Göç İdaresi randevu güncellemesinin ne zaman yapılması gerektiği hakkında bilgi almak istemiş olabilirsiniz.
Göç İdaresi randevu güncellemesi için aşağıdaki durumlar söz konusu olduğunda başvuru yapılmalıdır:
- doğum, ölüm, evlilik, boşanma gibi kişisel bilgilerde değişiklik olması 4;
- adres veya iletişim bilgilerinin değişmesi 4.
Randevu almak ve aile üyeleri ile birlikte randevuya katılmak bireyin sorumluluğundadır 4.
Randevu almak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- ikamet edilen şehirdeki İl Göç İdaresi Merkezi'ne (İGİM) başvuru 4;
- Göç Randevu internet sitesinden online randevu alma 4;
- 157 GİGM YİMER çağrı merkezini arayarak telefonla randevu alma 4.
Göç İdaresi randevularının alınabileceği tek resmi adres, randevu.goc.gov.tr'dir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: