E-devletten göç idaresi randevusu nasıl alınır?
E-devlet üzerinden Göç İdaresi randevusu almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Göç İdaresi Randevu Sistemine Giriş: Göç İdaresi Genel Müdürlüğü'nün resmi web sitesine girip "Randevu Sistemi" seçeneğini seçin. 2. "Yabancılar İçin İkamet İzni Randevusu" başlığına tıklayın ve gerekli bilgileri (ad, soyad, doğum tarihi, pasaport numarası vb.) girin. 3. Başvuru tarihini ve saatini seçerek randevuyu oluşturun, ardından randevu bilgileri e-posta veya SMS yoluyla size gönderilecektir. 4. Randevu saatinde, gerekli belgelerle birlikte belirtilen Göç İdaresi şubesine gidin. Randevu almak için ayrıca e-Devlet üzerinden de giriş yapabilirsiniz. Bunun için: - E-Devlet şifrenizle sisteme giriş yapın. - "Kayıt Ol" sekmesinden kaydolarak randevu talebinde bulunun.
E-devletten göç idaresi randevusu nasıl alınır?