• Buradasın

    Göç idaresi randevu alırken hata veriyor ne yapmalıyım?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Göç idaresinden randevu alırken yaşanan teknik hatalar için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    • Sistemin çalışmasını kontrol etmek 3. Sistemde sorunlar yaşanıyor olabilir, ancak randevu almak yine de mümkün olabilir 3.
    • Kumkapı Göç İdaresi'ne başvurmak 3. Kartın süresinin dolmak üzere olması veya acil bir durum varsa, konu ile ilgili Kumkapı Göç İdaresine dilekçe ile başvurulabilir 3.
    • Sürekli denemek 3. Randevu sisteminde boşluk oluştuğunda randevu alınabilir 3.
    Ayrıca, kendilerini Göç İdaresi gibi gösteren ve randevu verme vaadiyle kişisel bilgi talep eden kişilere dikkat edilmelidir 3. Göç İdaresi'nden randevu almak için tek resmi adres randevu.goc.gov.tr'dir 3.
    Bu adımlar sorunu çözmezse, bir avukata danışmak faydalı olabilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Göç idaresinde kullanıcı hatası nasıl düzeltilir?

    Göç idaresinde kullanıcı hatasının nasıl düzeltileceğine dair bilgi bulunamadı. Ancak, Göç İdaresi ile ilgili sorunların çözümü için aşağıdaki adımlar izlenebilir: Çağrı merkezi ile iletişim: 0850 532 03 09 numaralı Göç İdaresi çağrı merkezi aranabilir. Dilekçe sunumu: Sistem üzerindeki güncelleme veya bakım çalışmaları nedeniyle randevu alınamadığında, durumu anlatan bir dilekçe ile il göç idaresi müdürlüğüne başvurulabilir. Ayrıca, Göç İdaresi'nin resmi web sitesi olan goc.gov.tr ziyaret edilerek sıkça sorulan sorular bölümünden gerekli bilgilere ulaşılabilir.

    Göç İdaresi e-devletten randevu alınır mı?

    Evet, Göç İdaresi'nden e-devlet üzerinden randevu alınabilir. E-devlet şifresi olan yabancılar, "turkiye.gov.tr/gib-goc-randevu-sistemi-8208" adresi üzerinden giriş yaparak randevu işlemlerini gerçekleştirebilirler.

    Göç idaresine gitmeden randevu alınır mı?

    Göç idaresine gitmeden randevu almak mümkündür. Göç İdaresi Başkanlığı'nın resmi randevu başvuru sayfası randevu.goc.gov.tr üzerinden hem kendi adınıza hem de başkası adına randevu alabilirsiniz. Randevu almak için: 1. E-devlet ile giriş yapın veya kayıt olun. 2. Yabancı kimlik numarası ve diğer bilgileri doldurun. 3. Cep telefonunuza gelen mobil doğrulama kodunu girerek kullanıcı doğrulama işlemini gerçekleştirin. 4. Randevu sebebini ve işlem yapacağınız merkezi seçin. 5. Uygun bir tarih ve saat seçerek randevunuzu onaylayın. Ayrıca, noter aracılığıyla da randevu tarihini beklemeden evraklarınızı göç idaresine teslim edebilirsiniz.

    Göç randevuları neden kapalı?

    Göç randevularının neden kapalı olduğuna dair güncel bir bilgi bulunamamıştır. Ancak, Göç İdaresi randevu sisteminde yapılan bazı değişiklikler şunlardır: 24.06.2024 tarihinden itibaren Türkiye’de bulunan uluslararası koruma, geçici koruma veya ikamet izni sahibi yabancılar, randevularını randevu.goc.gov.tr adresi üzerinden alabilmektedir. Kapalı adresler için Göç İdaresi, resmi web sitesi üzerinden duyurular yayınlamaktadır. Randevu durumuyla ilgili en doğru bilgiyi almak için Göç İdaresi'nin resmi kanallarını kontrol etmek önerilir.

    Göç idaresi başvuru takibi nasıl yapılır?

    Göç idaresi başvuru takibini yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: e-ikamet.goc.gov.tr. turkiye.gov.tr.

    Göç idaresi randevu güncelleme ne zaman yapılır?

    Göç İdaresi randevu güncellemesinin ne zaman yapılması gerektiği hakkında bilgi almak istemiş olabilirsiniz. Göç İdaresi randevu güncellemesi için aşağıdaki durumlar söz konusu olduğunda başvuru yapılmalıdır: doğum, ölüm, evlilik, boşanma gibi kişisel bilgilerde değişiklik olması; adres veya iletişim bilgilerinin değişmesi. Randevu almak ve aile üyeleri ile birlikte randevuya katılmak bireyin sorumluluğundadır. Randevu almak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: ikamet edilen şehirdeki İl Göç İdaresi Merkezi'ne (İGİM) başvuru; Göç Randevu internet sitesinden online randevu alma; 157 GİGM YİMER çağrı merkezini arayarak telefonla randevu alma. Göç İdaresi randevularının alınabileceği tek resmi adres, randevu.goc.gov.tr'dir.

    Göç idaresi kullanıcı hatası nedir?

    Göç İdaresi kullanıcı hatası ile ilgili bilgi bulunamadı. Ancak, Göç İdaresi işlemlerinde karşılaşılan bazı hatalar ve bunların çözümleri şunlardır: Başvuru formunda kişisel bilgilerin yanlış girilmesi. Pasaport veya sigorta bilgilerinin eşleşmemesi. Randevu tarihine dikkat edilmemesi. Göç İdaresi işlemleri ile ilgili detaylı bilgi ve destek için resmi web sitesi olan e-ikamet.goc.gov.tr ziyaret edilebilir.