Buradasın
Engelli kartı için başvurudan sonra ne yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Engelli kartı için başvurudan sonra yapılması gerekenler şunlardır:
- Başvuru Belgelerinin Teslimi: Başvuru belgeleri eksiksiz olarak Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'ne teslim edilir 13.
- Değerlendirme Süreci: Müdürlük, belgeleri değerlendirerek başvuruyu inceler 3.
- Kartın Basılması: Başvuru onaylanırsa, engelli kartı basılır 3.
- Teslim Alma: Kart, genellikle 7 iş günü içinde başvuru sahibine teslim edilir 13.
e-Devlet üzerinden yapılan başvurularda ise, ön başvurunun ardından gerekli belgelerin sosyal hizmetler il müdürlüğüne elden teslim edilmesi gerekmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: