E-tebligat başvuru formu almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresi edinmek: Bir KEP hizmet sağlayıcısından elektronik posta adresi alınmalıdır 12.
- İlgili kuruma bildirimde bulunmak: KEP adresini, Gelir İdaresi Başkanlığı veya ilgili kuruma bildirerek aktif hale getirmek gerekmektedir 13.
- E-tebligat başvuru formunu doldurmak: Gelir İdaresi Başkanlığı'nın resmi internet sitesinde yer alan e-tebligat başvuru formunu doldurmak gerekmektedir 23.
- Gerekli belgeleri teslim etmek: Başvuru formunda belirtilen kimlik fotokopisi, KEP adresi bilgisi ve elektronik imza gibi belgeleri ilgili kuruma teslim etmek gerekmektedir 13.
Başvuru tamamlandıktan sonra e-tebligat adresi aktif hale gelecek ve sistem kullanıma hazır olacaktır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: