Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden muhtarlık başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir:
- e-Devlet'e giriş yapın 4.
- Arama çubuğuna "muhtarlık başvurusu" yazın ve çıkan sonuçların arasından "Muhtarlık Başvurusu" seçeneğini tıklayın 4.
- Başvuru formunu doldurun 4.
- Başvur butonuna tıklayın 4.
Muhtarlık başvurusu için gerekli belgeler şunlardır:
- nüfus cüzdanı fotokopisi 4;
- diploma veya öğrenim belgesi fotokopisi 4;
- adli sicil belgesi 4;
- sabıka kaydı 4;
- askerlik durum belgesi 4.
Ayrıca, muhtarlık seçiminin yapıldığı mahallede en az 6 aydır ikamet edildiğini gösteren bir belge de başvuruya eklenmelidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: