Çalışma izni e-imza ile nasıl yapılır?
Çalışma izni başvurusu, e-imza ile şu adımlarla yapılır: 1. İş Sözleşmesi İmzalanması: İşveren ve yabancı çalışan arasında iş sözleşmesi imzalanır. 2. İş Yeri Kaydı: İşveren veya yetkili kişi, e-Devlet üzerinden "Yabancıların Çalışma İzni Otomasyon Sistemi"ne e-imza ile giriş yaparak iş yeri kaydını oluşturur. 3. Başvuru Yapılması: İşveren, "Başvuru Yap" sekmesine girip "Yurt İçi Başvurusu" seçeneğini kullanarak gerekli bilgileri ve belgeleri sisteme yükler ve e-imza ile onaylar. 4. Belgelerin Bakanlığa İletilmesi: Elektronik başvuru işlemi tamamlandıktan sonra, 6 iş günü içinde gerekli belgelerin Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na iletilmesi gerekir. Önemli Not: Çalışma izni başvurularında e-imza zorunluluğu bulunmaktadır.
Çalışma izni e-imza ile nasıl yapılır?