• Buradasın

    E imar belgesi nereden alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-imar belgesi, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın e-Plan sistemi üzerinden online olarak alınabilir 3. Bunun için:
    1. e-Plan.gov.tr/imar adresine gidilir 3.
    2. İl, ilçe, mahalle, ada ve parsel bilgileri eksiksiz girilir 3.
    3. Sorgula butonuna basılarak imar durumu bilgilerine ulaşılır 3.
    Ayrıca, e-imar belgesi belediyelerden de alınabilir 5. Bunun için, arsanın bulunduğu belediyeye başvuru yaparak imar durum belgesi talep etmek gereklidir 35. Tapu belgesi ve belirlenen harç bedelinin ödenmesi de gereklidir 35.
    E-Devlet üzerinden de imar durumu sorgulaması yapılabilir, ancak her belediye bu hizmeti sunmamaktadır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E imar başvurusu nasıl yapılır Ankara?

    Ankara'da e-imar başvurusu yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: e-Devlet Kapısı: Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin e-imar hizmetine e-Devlet üzerinden erişilebilir. Keçiören Belediyesi: Keçiören Belediyesi'nin e-imar başvuru sistemi, kurum web sayfası üzerinden e-devlet bilgileriyle giriş yapılarak kullanılabilir. Dijital başvuru sırasında, başvuru sahibinin gerekli dosyaları sisteme yüklemesi ve sürecin takibini e-posta veya SMS ile alması mümkündür.

    TKGM'den alınan belgeler nereden alınır?

    TKGM'den alınan belgeler, Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinden veya e-Devlet üzerinden temin edilebilir. Tapu ve Kadastro Müdürlükleri: Tapu bilgileri ve tescil belgeleri, ilgili Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinden başvuru yapılarak alınabilir. e-Devlet: Tapu Bilgileri Sorgulama hizmeti üzerinden, T.C. Kimlik Numarası ile sisteme giriş yapılarak belgeler görüntülenebilir veya PDF olarak indirilebilir. Ayrıca, Web-tapu sistemi üzerinden de tapu malikleri, taşınmazlarına ait belgeleri elektronik ortamda talep edebilir ve alabilirler.