• Buradasın

    E-devlette bu harfler varsa dikkat!

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-devlet hizmet dökümünde "K", "Ş" ve "S" harflerinin bulunması, sigortalılığın risk altında olduğunu gösterir 234.
    • K (kontrollü) 14. Bu kod, sigortalı olunan iş yerinin denetim veya inceleme altında olduğunu belirtir 14.
    • Ş (şüpheli) 14. İş yerinin şüpheli iş yeri kapsamında olduğunu ve sahte sigortalı bildiriminde bulunup bulunulmadığının tespiti için denetim yapılacağını ifade eder 14.
    • S (sahte) 14. İş yerinin sahte iş yeri olarak tanımlandığını ve buradan yapılan sahte hizmet bildirimlerinin iptal edileceğini gösterir 14.
    Bu harfler, emeklilik hakkının iptal edilmesine, ödenen maaşların faiziyle geri alınmasına ve sağlık harcamalarının da talep edilmesine yol açabilir 235.
    Eğer e-devlette bu harfler görüldüyse, en yakın SGK'ya gidilerek durumun öğrenilmesi ve inceleme sonucunun takip edilmesi önerilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E-devlet bilgiler eşleşmiyor ne demek?

    "E-devlet bilgiler eşleşmiyor" ifadesi, genellikle kimlik bilgileri veya doğrulama bilgilerinin sistemde kayıtlı olan verilerle uyuşmaması anlamına gelir. Bu durumun birkaç nedeni olabilir: Şifre hatası: Kayıtlı şifreyle giriş yapılmaya çalışıldığında şifre hatası alınabilir. Kişisel bilgilerdeki hata: e-Devlet Kapısı’ndaki kimlik bilgilerinde hata varsa, "Bilgilerimi Yenile" butonu ile güncelleme yapılabilir. İki aşamalı doğrulama sorunu: NFC özellikli bir telefon ve çipli kimlik kartı ile iki aşamalı doğrulama yapılırken, bilgilerin uyuşmaması hatası alınabilir. Bu tür durumlarda, e-Devlet'in "Hızlı Çözüm Merkezi" veya çağrı merkezi üzerinden destek alınabilir.