Buradasın
E-devlet üzerinden pasaport harcı yatırdıktan sonra ne yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden pasaport harcı yatırdıktan sonra yapılması gerekenler:
- Randevu almak: Harç ödemesi yapıldıktan sonra, il veya ilçe nüfus müdürlüklerinden uygun tarih ve saat seçilerek randevu alınmalıdır 23.
- Gerekli belgeleri hazırlamak: Biyometrik fotoğraf, kimlik belgesi aslı gibi gerekli belgeler hazırlanmalıdır 23.
- Başvuruyu tamamlamak: Randevu gününde tüm belgelerle birlikte başvuru yapılmalıdır 2.
- Teslimatı takip etmek: Başvuru sonrası pasaport, e-devlet üzerinden takip edilerek teslim süreci izlenmelidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: