E-Devlet üzerinden çalışma belgesi çıkarmak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir: 1. İnternet tarayıcısı veya mobil uygulama üzerinden e-Devlet sistemine giriş yapılır. 2. Eğer e-Devlet şifresi yoksa, alternatif giriş yöntemlerinden yararlanılır veya en yakın PTT şubesine gidilip 2 TL karşılığında şifre temin edilir. 3. Anasayfada yer alan “Kurumlar” sekmesine tıklanır. 4. Sistem üzerinden işlem yapılabilen kurumların listesi ekrana geldiğinde, “Sosyal Güvenlik Kurumu”na tıklanır. 5. Sosyal Güvenlik Kurumu hizmetleri ekranda listelenecektir. 6. Açılan ekranda yer alan seçenekler içinden "4A İşe Giriş Çıkış Bildirgesi" yazısına tıklanır. 7. Çalışma belgesi ekrana yansıyacaktır. Çalışma belgesi almak için ayrıca e-Devlet üzerinden arama çubuğuna “çalışma belgesi” yazılabilir, ilgili hizmete ulaştıktan sonra gerekli bilgiler doldurularak başvuru yapılabilir. Çalışma belgesi, işçinin çalıştığı işyerinden de alınabilir. Çalışma belgesi almak için yapılan başvurularla ilgili daha fazla bilgi almak için Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı veya Sosyal Güvenlik Kurumu ile iletişime geçilebilir.