• Buradasın

    Dernek yerleşim yeri değişikliği bildirim formu nereye gönderilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Dernek yerleşim yeri değişikliği bildirim formu, derneğin bağlı bulunduğu mülki idare amirliğine gönderilir 12.
    Bildirim, değişikliği izleyen otuz gün içinde elden veya posta yoluyla ulaştırılmalıdır 12.
    Bildirim formunun gönderileceği makam, "Yerleşim Yeri Değişiklik Bildirimi" formunda "Bildirimin iletileceği makam (Valilik, Kaymakamlık)" olarak belirtilmelidir 25.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Derneklerde adres değişikliği kararı nasıl alınır?

    Derneklerde adres değişikliği kararı almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Yönetim Kurulu Kararı: Dernek yönetim kurulu, derneğin karar defterine "Derneğimizin mevcut olan ........................ adresinden ................................................ adresine taşınmasına ve yeni dernek adresinin DERBİS şifresi aracılığı ile bildirilmesine karar verilmiştir." şeklinde bir karar almalıdır. 2. DERBİS Bildirimi: Yönetim kurulu kararı alındıktan sonra, 45 gün içerisinde DERBİS şifresi ile mülki idare amirliğine bildirim yapılmalıdır. DERBİS üzerinden bildirim yapmak için: - DERBİS kullanıcı adı, şifre ve parolası girildikten sonra "Bildirimler - Yerleşim Yeri Değişiklik Bildirimi" butonu tıklanır. - Yeni yerleşim yerinin adresi, yerleşim yeri değişikliğine esas yönetim kurulu kararının tarih ve sayısı girilerek "Bildir/Kaydet" tuşuna basılır. 3. Yazılı Bildirim: Ayrıca, "Yerleşim Yeri Değişiklik Bildirimi" (Ek-24) doldurularak, değişikliği izleyen otuz gün içinde mülki idare amirliğine elden veya posta yoluyla ulaştırılmalıdır. Bildirimlerin yasal dayanağı, 5253 sayılı Dernekler Kanunu ve 31.03.2005 tarihli ve 25772 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Dernekler Yönetmeliği'dir.