Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çekme karavan noter satışı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Gerekli Belgeler: Satıcı, ruhsat, trafik belgesi, satış sözleşmesi, kimlik belgesi ve varsa vekaletnameyi notere teslim etmelidir 12.
- Kontroller: Noter, aracın satışa engel bir durumu olup olmadığını kontrol eder, vergi borcu, trafik cezası veya ipotek gibi 12.
- Satış Sözleşmesi: Noter tarafından satış sözleşmesi hazırlanır ve alıcı ve satıcı tarafından imzalanır 12.
- Ücret Ödemesi: Alıcı, noter ve işlem ücretini öder 1.
- Tescil Belgesi: İşlemler tamamlandıktan sonra alıcı adına yeni tescil belgesi düzenlenir 14.
1 Temmuz 2025 itibarıyla, çekme karavanlar için tescil belgesi ve plaka basım talep belgesi oluşturulması zorunlu hale gelmiştir ve bu işlemler de noter tarafından yapılacaktır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: