112 acil çağrı merkezi ne iş yapar?
112 Acil Çağrı Merkezi'nin görevleri şunlardır: 1. Acil Çağrıları Karşılamak: Vatandaşlardan gelen sağlık, güvenlik, yangın ve doğal afet gibi acil çağrıları yanıtlamak. 2. Doğru Yönlendirme Yapmak: Çağrının niteliğine göre ambulans, polis, jandarma veya itfaiye ekiplerine hızlıca bilgi iletmek. 3. Stres Yönetimi: Kriz anında soğukkanlı kalıp, vatandaşı doğru yönlendirmek. 4. Gereksiz Çağrıları Filtrelemek: Acil olmayan çağrıları ayırt edip, hattın meşgul edilmesini önlemek. 5. Kayıt Tutmak: Gelen çağrılarla ilgili detaylı kayıtlar oluşturmak ve raporlamak.
112 acil çağrı merkezi ne iş yapar?