• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Alo 181'e şikayet edilebilecek bazı konular:
    • Çevre sorunları: Gürültü, atık yönetimi, hava kirliliği, emisyon yönetimi, sıfır atık gibi konular 13.
    • Kentsel dönüşüm: İmar barışı uygulaması, finansman ve kredi konuları, riskli yapılar 13.
    • Tapu ve kadastro işlemleri: Tapu randevusu, tapu müdürlüklerindeki işlemler için randevu alma, kurumla ilgili bilgi edinme 23.
    Alo 181, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'na bağlı olarak 7 gün 24 saat hizmet vermektedir 14.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Şikayetim var nereye şikayet edebilirim?

    Şikayetinizi iletebileceğiniz bazı yerler şunlardır: 1. En yakın polis veya jandarma karakolu: Dolandırıcılık veya suç teşkil eden durumlarda başvurabilirsiniz. 2. Cumhuriyet Savcılığı: Bulunduğunuz yerdeki adliyeye giderek suç duyurusunda bulunabilirsiniz. 3. e-Devlet Kapısı: Emniyet Genel Müdürlüğü’nün sunduğu hizmetlerle online şikayette bulunabilirsiniz. 4. Ticaret Bakanlığı Tüketici Hakem Heyetleri: Ticari işlemlerle ilgili şikayetleriniz için il ve ilçe ticaret müdürlüklerine başvurabilirsiniz. 5. Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı: İnternet üzerinden gerçekleşen dolandırıcılıklar için e-Devlet üzerinden şikayette bulunabilirsiniz. 6. Şikayetvar: Firma ve müşteriler arasındaki sorunların çözümü için 0 (312) 219 40 04 numaralı çağrı merkezini arayabilir veya siteye şikayet yazabilirsiniz.