Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bazı renklerin marka için uygun olduğu durumlar:
- Kırmızı: Enerji, aciliyet ve güç hissi yaratır 35. İndirim dönemlerinde kullanılabilir 3.
- Sarı: Mutluluk, neşe ve dikkat çeker 35. Özellikle vitrinlerde müşterilerin dikkatini çekmek için kullanılır 3.
- Mavi: Güven ve sadakat simgeler 5. Finansal kurumlarda sıkça tercih edilir 3.
- Turuncu: Coşku, heyecan ve sıcaklık yansıtır 3. Harekete geçirici etkisi vardır 3.
- Yeşil: Sağlık, huzur ve doğa ile ilişkilendirilir 35. Sürdürülebilirlik vurgusu yapmak isteyen markalar için uygundur 4.
- Mor: Kraliyet, zarafet ve prestij dokunuşu sağlar 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: