Buradasın
CEO'nun görsel kimliği nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CEO'nun görsel kimliği, bir markanın veya kurumun kendini ifade etmek için kullandığı tüm görsel unsurların bütünüdür 12. Bu unsurlar şunları içerebilir:
- Logo: CEO'nun sembolü olarak markanın kimliğini temsil eder 12.
- Renk Paleti: Markanın belirli renkleri kullanma kılavuzunu içerir 2.
- Tipografi: Kullanılan yazı fontları ve karakterleriyle markanın kendini ifade etmesi 1.
- Ambalaj Tasarımı: Ürün satan markalar için ambalaj tasarımı, görsel kimliğin en önemli parçasıdır 1.
- Kurumsal Materyaller: Kartvizitler, broşürler, antetli kağıtlar ve e-posta imzaları gibi materyaller 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: