• Buradasın

    CEO'nun görsel kimliği nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    CEO'nun görsel kimliği hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, görsel kimlik bir markayı temsil etmeye ve farklılaştırmaya yarayan görsel ögeler topluluğudur 13.
    Görsel kimliğe dahil olan bazı unsurlar:
    • logo 123;
    • marka renkleri 13;
    • tipografi 13;
    • ikonlar ve butonlar gibi grafikler 1;
    • illüstrasyonlar 1.
    Görsel kimlik, markanın genel mesajını, değerlerini ve vaadini ileterek, tüketicide belirli duyguları uyandırmaya çalışır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Görsel kimlik rehberi nedir?

    Görsel kimlik rehberi, bir markanın veya kurumun görsel kimliğini oluşturan unsurların bir araya getirildiği detaylı bir dokümandır. Bu rehber, markanın logosundan renk seçimlerine, tipografi kullanımından fotoğraf tercihlerine kadar görsel unsurların nasıl kullanılacağına dair talimatları içerir. Görsel kimlik rehberinin amaçları: - Markanın tutarlılık ve bütünlük içinde iletişim kurmasını sağlamak; - Farklı departmanlar veya iş birimleri arasında çalışan tasarımcıların, pazarlamacıların ve iletişimcilerin markanın görsel kimliğini doğru bir şekilde uygulamalarına yardımcı olmak.

    Marka kimliği nedir?

    Marka kimliği, bir şirketin tüketicisine doğru imajı yansıtabilmek adına oluşturduğu tüm unsurların toplamıdır. Marka kimliğinin kapsadığı ögeler şunlardır: logo tasarımı; marka adı; marka sloganı; kullanılacak renkler; yazı tipleri; tasarım sistemi; fotoğrafçılık; illüstrasyonlar; simgebilimcilik; veri görüntüleme ve analiz; etkileşimli öğeler; video ve hareketli görseller. Marka kimliği, marka imajı ve markalaşmadan farklı olsa da bu terimlerin bazen birbirinin yerine kullanıldığı görülebilir.