Buradasın
Ziraat internet bankacılığı giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ziraat İnternet Bankacılığı'na giriş yapamıyorsanız aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- İnternet bağlantınızı kontrol edin: Diğer web sitelerine bağlanabiliyorsanız, sorunun internet bağlantınızdan kaynaklanmadığından emin olun 12.
- Modemi yeniden başlatın: Modeminizi yeniden başlatarak yeni bir IP adresi almayı deneyin 1.
- Uygulamanın verilerini temizleyin: Telefonun ayarlar bölümünden uygulamaları yöneterek Ziraat Mobil uygulamasının verilerini temizleyin 12.
- Uygulamayı güncelleyin: App Store veya Google Play Store'dan uygulamanın en son sürümünü yükleyin 25.
- İşletim sistemini güncelleyin: Telefonunuzun işletim sistemini güncelleyin 2.
- Müşteri hizmetleriyle iletişime geçin: Sorun devam ederse Ziraat Bankası'nın müşteri hizmetlerini arayarak yardım isteyin 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: