Buradasın
Ziraat Mobil'den internet bankacılığı aktifleştirme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ziraat Mobil'den internet bankacılığını aktifleştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Ziraat Mobil uygulamasını yükleyin ve uygulamayı açın 1.
- Profil ve Ayarlar menüsüne girin 1.
- Erişim Tanımlama bölümüne gidin 1.
- Yurt İçi ve Yurt Dışı Erişim İstiyorum seçeneğini seçin 1.
Ayrıca, internet bankacılığı giriş ekranındaki “Müşteri numaranız Yurtdışı IP adresinden internet bankacılığı erişimine kapalı konumdadır. Açmak için lütfen tıklayınız” linkinden de gerekli adımları tamamlayarak internet bankacılığı yurt dışı IP adresinden giriş için kullanıma açılabilir 1.
Alternatif olarak, 7 gün 24 saat hizmet veren +90 850 220 00 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezi aranarak da işlem gerçekleştirilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: