Buradasın
Word'de tahsilat makbuz şablonu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Word'de tahsilat makbuzu şablonu oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Şablon Oluşturma:
- Microsoft Word'de "Dosya" menüsünden "Farklı Kaydet" seçeneğine tıklayın 2.
- Dosya adı kutusuna şablon için bir ad yazın 2.
- "Farklı Kaydet" listesinde "Şablon" seçeneğine tıklayın 2.
- Gerekirse dosyanın kaydedileceği konumu seçin 2.
- "Microsoft Word Şablonu" (.dotx) seçeneğini seçin 2.
- "Kaydet" düğmesine tıklayın 2.
- Şablonu Düzenleme:
- Yeni Belge Oluşturma:
Alternatif olarak, Microsoft Word veya Excel'de çevrim içi olarak sunulan birçok tahsilat makbuzu şablonunu da kullanabilirsiniz 4.
Tahsilat makbuzu şablonunda yer alması gereken temel bilgiler şunlardır:
- düzenleyen kişinin adı, soyadı ve unvanı 1;
- düzenleyen tarafın adresi ve telefon numarası 1;
- makbuzun düzenlendiği tarih 1;
- ödeme tutarı (hem yazıyla hem de rakamla) 1;
- ödemenin amacı (hangi ürün veya hizmet için yapıldığı) 1;
- ödeme çekle yapılmışsa çek numarası ve çekin ait olduğu banka 1;
- her iki tarafın imzası (ödeme yapan ve makbuzu düzenleyen) 1;
- makbuzun şirket kaşesiyle onaylanması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: