Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Word'de CV hazırlamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Şablon Seçimi: Word yazılımında "Dosya" sekmesine girip "Yeni" seçeneğini seçerek özgeçmiş şablonlarına erişebilirsiniz 24. Beğendiğiniz bir şablonu indirip düzenleyebilirsiniz 1.
- Başlık Oluşturma: CV'nin en üst kısmına isim, soyisim, telefon numarası, e-posta adresi gibi kişisel bilgileri içeren bir başlık ekleyin 24.
- Profesyonel Profil veya Hedef: Becerilerinizi ve deneyiminizi özetleyen, kariyer hedeflerinizi vurgulayan kısa bir ifade ekleyin 1.
- İş Deneyimi: En son pozisyonunuzdan başlayarak mesleki deneyimlerinizi, sorumluluklarınızı ve başarılarınızı maddeler halinde yazın 12.
- Eğitim Bilgileri: Okuduğunuz okul, bölüm ve mezuniyet tarihlerini belirtin 15.
- İlgili Beceriler: Deneyiminize ve iş tanımınıza uygun teknik ve genel becerileri ekleyin 1.
- Tasarım: Yazı tipi, punto, renk ve kenar boşluklarını ayarlayarak özgeçmişin tasarımını özelleştirin 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: