Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uzman görev kitabı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Görevlerin Belirlenmesi: Pozisyonun görevleri, sorumlulukları ve yetkileri net bir şekilde belirlenmelidir 25.
- Format Oluşturma: Görev tanımı, genellikle .word belgesi şeklinde hazırlanan belirli bir formata sahip olmalıdır 2.
- İçerik Hazırlama: Görev tanımında pozisyonun kurumsal rolü, sorumluluk alanları, yetkinlikler ve amirinin verdiği görevleri yerine getirme maddesi yer almalıdır 25.
- Onay ve Uygulama: Hazırlanan görev tanımı çalışanlara tebliğ edilmeli, imzalatılmalı ve özlük dosyalarına konulmalıdır 2.
Ayrıca, görev tanımlarının güncel kalması için yılda en az bir defa revize edilmesi önerilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: