Buradasın
UPS yurt dışına kargom teslim edilmedi ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UPS yurt dışına kargonun teslim edilmemesi durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- UPS Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: Kargonun durumu hakkında detaylı bilgi almak ve çözüm yolları için UPS'in yerel müşteri hizmetleri ile iletişime geçin 12.
- Teslimat Denemelerini Kontrol Edin: İlk teslimat denemesinde alıcı adreste bulunmadığında, UPS genellikle birden fazla deneme yapar 1. Teslimat denemelerinin başarısız olup olmadığını kontrol edin.
- Alternatif Teslimat Seçenekleri: UPS My Choice gibi hizmetler aracılığıyla teslimat adresini veya zamanını değiştirebilirsiniz 1.
- Kargo Takibini Yapın: Kargonun nerede olduğunu takip numarası ile kontrol edin 4.
- Yasal Yollara Başvurun: Eğer sorun çözülmezse, ilgili kargo firması ile yaşadığınız sorunu belirterek Ulaştırma Bakanlığına veya bölge müdürlüklerine şikayette bulunabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: