Buradasın
Trendyol go şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol GO şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Trendyol Uygulaması veya Web Sitesi: Trendyol'un mobil uygulamasını veya resmi web sitesini açarak hesabınıza giriş yapın, "Yardım" veya "Destek" kısmına gidin ve şikayetinizi detaylı bir şekilde açıklayarak oluşturun 1.
- Müşteri Hizmetleri: Trendyol'un müşteri hizmetlerini arayarak şikayette bulunabilirsiniz. Müşteri hizmetleri numarası: 0 212 331 0 200 23.
- Sosyal Medya: Trendyol'un Facebook, Twitter veya Instagram hesapları üzerinden mesaj göndererek şikayetinizi iletebilirsiniz 1.
- E-posta: Şikayetlerinizi destek@trendyol.com adresine e-posta olarak gönderebilirsiniz 12.
- Kargo Şirketi: Trendyol’un kargo hizmetini sağlayan kargo şirketi ile de doğrudan iletişime geçebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: