• Buradasın

    Trendyol geçmiş sipariş nasıl silinir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A young Turkish woman in a cozy home setting, wearing casual clothes, intently taps her finger on a smartphone screen displaying a shopping app interface with colorful product thumbnails.
    Trendyol'da geçmiş siparişlerin nasıl silineceğine dair güncel bilgi bulunamadı. Ancak, Trendyol sipariş geçmişini silmek için aşağıdaki adımlar uygulanabilir:
    1. Trendyol uygulamasını açın 2.
    2. "Hesabım" sayfasını görüntüleyin 2.
    3. "Tüm siparişlerim" seçeneğini seçin 2.
    4. "Detaylar" seçeneğine dokunun 2.
    5. Sağ üst köşedeki göz simgesine dokunun 2.
    6. Açılan pencere üzerinden "Gizle" seçeneğine basın 2.
    Gizlenen bir siparişin tekrar görünür hâle gelmesi için Trendyol Asistan üzerinden işlem yapılması gerekmektedir 2. Bunun için:
    1. Trendyol uygulamasına girin ve "Hesabım" sayfasını görüntüleyin 2.
    2. "Trendyol Asistan" seçeneğini seçin 2.
    3. "Diğer" seçeneğine basın 2.
    4. "Gizlediğim siparişimle ilgili işlem yapmak istiyorum" seçeneğini seçin 2.
    5. "Devam Et" butonuna basın 2.
    6. Sipariş verirken kayıtlı adresinizde bulunan telefon numarasını girin 2.
    7. "Kodu Gönder" butonuna basın 2.
    8. Kodu girin 2.
    9. "Onayla" butonuna basın 2.
    Bu işlem, Trendyol'un kullanım koşullarına ve güncellemelerine bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Trendyol alışveriş özeti ne zaman silinir?

    Trendyol alışveriş özeti, yani sipariş geçmişi, kullanıcı tarafından silinmediği sürece platformda kalır. Sipariş geçmişini silmek için Trendyol uygulaması üzerinden şu adımlar izlenebilir: 1. Trendyol uygulamasını açın ve hesabınıza giriş yapın. 2. Ana sayfanın sağ üst köşesindeki profil simgesine tıklayın. 3. "Siparişlerim" sekmesine gidin. 4. Silmek istediğiniz siparişi seçin ve detay sayfasına girin. 5. Sipariş detaylarında bulunan "Siparişi Sil" seçeneğine tıklayın ve onay verin. Sipariş silme işlemi geri alınamaz ve yalnızca geçmiş siparişler silinebilir, devam eden siparişler silinemez.

    Trendyol 2 farklı hesaptan sipariş iptali nasıl yapılır?

    Trendyol'da 2 farklı hesaptan sipariş iptali yapmak mümkün değildir. Her hesap için ayrı ayrı sipariş iptali işlemi gerçekleştirilmelidir. Trendyol'da sipariş iptali yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Trendyol.com sitesine giriş yapın ve kullanıcı adı ile şifrenizle hesabınıza giriş yapın. 2. Sağ üstteki "Hesabım" bölümüne tıklayın ve açılan menüden "Siparişlerim"i seçin. 3. İptal etmek istediğiniz siparişin yanında bulunan "Sipariş Detayı" butonuna tıklayın. 4. Siparişin sağ tarafında bulunan "İptal Et" butonuna tıklayın. 5. İptal etmek istediğiniz ürünleri ve iptal nedenini seçin, ardından "Devam Et" butonuna tıklayın. 6. Son onay için "Onayla" butonuna tıklayın ve ödeme iadesinin Trendyol cüzdanınıza mı yoksa kartınıza mı aktarılmasını istediğinizi seçin. Eğer sipariş kargoya verilmiş veya teslim edilmişse, iade işlemi yapmanız gerekecektir.

    Trendyol ürün silme nasıl yapılır?

    Trendyol'da ürün silme işlemi, ürünün durumuna göre değişiklik gösterir: 1. Onay Bekleyen Ürünleri Silme: Henüz Trendyol tarafından onaylanmamış ürünleri doğrudan silebilirsiniz. - Trendyol satıcı panelinize giriş yapın. - "Ürünler" sekmesine tıklayın. - "Ürün Listesi" veya "Onay Bekleyen Ürünler" bölümüne gidin. - Silmek istediğiniz ürünü bulun ve ürünün yanındaki "İşlemler" butonuna tıklayın. - "Sil" seçeneğini seçin. 2. Onaylanmış ve Satışta Olan Ürünleri Silme (Arşivleme): Bu ürünleri doğrudan silemezsiniz, "Arşivleme" işlemini kullanmanız gerekir. - Trendyol satıcı panelinize giriş yapın. - "Ürünler" sekmesine tıklayın. - "Ürün Listesi" bölümüne gidin. - Arşivlemek istediğiniz ürünü bulun ve ürünün yanındaki "İşlemler" butonuna tıklayın. - "Arşivle" seçeneğini seçin. - Ürünü tamamen silmek için, arşivledikten sonra bir süre beklemeniz gerekmektedir (genellikle 24 saatten fazla). 3. Toplu Ürün Silme: Çok sayıda ürünü aynı anda silmek için toplu işlem özelliğini kullanabilirsiniz. - Trendyol satıcı panelinizdeki ilgili bölümden toplu işlem şablonunu indirin. - Talimatları takip ederek ürünlerinizi toplu olarak arşivleyin.

    Trendyol'da gizlenen siparişler ne zaman silinir?

    Trendyol'da gizlenen siparişler, gizleme işlemi yapıldığı andan itibaren süresiz olarak görünür olmaz. Gizlenen siparişleri tekrar görünür hale getirmek için Trendyol Asistan üzerinden işlem yapılması gerekmektedir. Siparişlerin tamamen silinmesi gibi bir durum söz konusu değildir; sadece gizleme işlemi uygulanır ve bu işlem geri alınabilir.

    Trendyol sipariş iptal edince para geri gelir mi?

    Evet, Trendyol'da sipariş iptal edildiğinde para geri gelir. Eğer sipariş kargoya verilmediyse, iptal işlemi onaylandıktan sonra para, kullanılan ödeme yöntemine bağlı olarak karta geri aktarılır. Para iadesi, bankanızın sürecine bağlı olarak 1 ila 7 iş günü içerisinde hesabınıza geçer.