Buradasın
Skechars şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Skechers şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri ile İletişim: Skechers'in resmi web sitesi üzerinden telefon numarası, e-posta adresi veya canlı sohbet seçeneği ile müşteri hizmetlerine ulaşılabilir 12. İletişim bilgileri: 0850 488 02 00, musteriiliskileri@skechers.com.tr 24.
- Sosyal Medya: Facebook, Twitter veya Instagram gibi platformlardan Skechers'in resmi hesaplarına mesaj atılabilir 1.
- Şikayet Siteleri: Şikayetvar.com gibi şikayet sitelerinde sorun paylaşılabilir 1.
- Mağaza Ziyareti: Ürünü satın aldığınız Skechers mağazasını ziyaret ederek doğrudan çalışanlarla görüşebilirsiniz 1.
- Tüketici Hakları Derneği: Sorun çözülmezse, resmi bir şikayet için Tüketici Hakları Derneği'ne başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: