Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Servis talep formu, bir hizmetin sunulması sırasında ihtiyaç duyulan bilgilerin toplandığı, müşteri taleplerinin ve hizmet süreçlerinin kayıt altına alındığı bir belgedir 2.
Bu form genellikle aşağıdaki bilgileri içerir:
- Müşteri bilgileri: Müşterinin adı, soyadı, iletişim numarası, e-posta adresi gibi kişisel bilgiler 2.
- Hizmet talebi: Müşterinin almak istediği hizmetin detayları, talep edilen tarih ve saat 2.
- Sorun tanımı: Eğer bir sorun çözülüyorsa, bu sorunun açık bir şekilde tanımlanması 2.
- Hizmet sağlayıcı bilgileri: Hizmeti sağlayacak olan personelin adı ve iletişim bilgileri 2.
- İşlem takibi: Hizmetin hangi aşamada olduğu, ne zaman tamamlanacağına dair bilgiler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: