Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Serty" kelimesinin ne anlama geldiğine dair bilgi bulunamadı. Ancak, "sekreter"in iş tanımı şu şekilde özetlenebilir:
Sekreter, bir şirket veya yönetici için büro, organizasyon ve ofis sorumluluklarını yerine getiren kişidir 124. Görevleri arasında:
- çağrıları cevaplamak ve mesajları not almak 14;
- müşterileri kabul edip ilgili birimlere yönlendirmek 14;
- günlük iş raporu tutmak 14;
- randevuları ayarlamak ve toplantı tarihlerini düzenlemek 14;
- fatura ve giderleri kaydetmek veya işlemek 14;
- ofis malzemeleri envanterini tutmak ve siparişlerini vermek 14;
- müşteri bilgilerini gizli tutmak 14 yer alır.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: