Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sekreter notluğunun nasıl kullanılacağına dair bazı öneriler:
- Notların Düzenlenmesi: Her gün için ayrı bir sayfa kullanılmalıdır 1. Böylece ileride notlar arasında aranan bilgileri bulmak kolaylaşır 1.
- Yönetici Bazında Not Alma: Birkaç yöneticiye hizmet veriliyorsa, her yönetici ile ilgili notlar ayrı sayfalara alınmalıdır 1.
- Notların Gözden Geçirilmesi: Her günün sonunda notlar gözden geçirilerek hangisinin kalıcı olması gerektiğine karar verilmeli ve ilgili yere aktarılmalıdır 1.
- Gizlilik ve Güvenlik: Not defterinin gizliliğine ve korunmasına önem verilmelidir 1. Elektronik cihazlarda şifre kullanılmalıdır 1.
- Hızlı Not Alma: Not alırken hız kazanmaya çalışılmalı, stenografi bilgisi varsa kullanılmalı veya anlamlı kısaltmalar kullanılmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: