Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"PTT gönderi takip kayıt yok" ifadesi, kargo numarasının sisteme henüz işlenmemiş olduğunu gösterebilir 4. Kargo, tarafınızdan kargoya verildikten sonra takip numarası oluşturulur ve genellikle ertesi sabah sistemde görünür hale gelir 4.
Ayrıca, "kayıt yok" uyarısı, gönderinin henüz taşıma durumunda olmadığını da ifade edebilir 4.
Eğer kargo takip numarası biliniyor ancak "kayıt yok" uyarısı alınıyorsa, PTT'nin çağrı merkezi (444 1 788) veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir 34.
Kayıtsız gönderiler için ise takip numarası bulunmamaktadır ve bu gönderilerin durumunu öğrenmek için gönderici veya alıcı bilgileri ile PTT şubelerine başvurabilir ya da müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: