Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Piar (PR), bir organizasyon ile hedef kitlesi (müşteriler, yatırımcılar, çalışanlar, medya vb.) arasında karşılıklı faydaya dayalı, pozitif ilişkiler kurmayı ve sürdürmeyi amaçlayan stratejik bir iletişim sürecidir 13.
Piarın (PR'ın) temel amacı, bir marka, kişi veya kurum hakkındaki kamu algısını olumlu bir şekilde yönetmek ve şekillendirmektir 13.
Piarın (PR'ın) bazı işlevleri:
- Marka imajını güçlendirmek 1. Halkla ilişkiler stratejileri, markanın kimliğini ve değerlerini hedef kitleye doğru şekilde ileterek, olumlu bir algı oluşturmayı hedefler 1.
- Satışları artırmak ve ürün veya hizmet tanıtımı yapmak 1.
- Doğru kriz yönetimi 1. Olası itibar kayıplarını minimize etmeye odaklanır 1.
- Dijital iletişim 5.
- Sosyal medya yönetimi 35.
- Influencer pazarlaması 35.
- Etkinlik yönetimi ve sponsorluklar 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: