• Buradasın

    Pasifik reklam ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Pasifik Reklam, farklı şehirlerde çeşitli reklam ve tanıtım hizmetleri sunmaktadır:
    • Kayseri'deki Pasifik Reklam, markalara yönelik reklam kampanyaları oluşturma, pazarlama stratejileri geliştirme ve dijital pazarlama çözümleri sunma gibi hizmetler vermektedir 3.
    • Ankara'daki Pasifik Reklam, basılı medya alanında faaliyet göstermekte olup, müşteri yorumları doğrultusunda teknik destek ve ürün satışı gibi hizmetler sunduğu belirtilmektedir 4.
    • İstanbul'daki Pasifik Reklam ise reklam ekipmanları alanında hizmet vermekte ve tabela yapımı gibi işler yapmaktadır 5.
    Pasifik Reklam, genel olarak kalite, verim ve hızdan ödün vermeden müşteri ihtiyaçlarına yanıt vermeyi hedeflemektedir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Reklam nedir kısaca tanımı?

    Reklam, "insanları gönüllü olarak belli bir davranışta bulunmaya ikna etmek, belirli bir düşünceye yöneltmek, dikkatlerini bir ürüne, hizmete, fikir ve kuruluşa çekmeye çalışmak, onunla ilgili bilgi vermek, ona ilişkin görüş ve tutumlarını değiştirmelerini veya belirli bir görüşü ya da tutumu benimsemelerini sağlamak amacıyla oluşturulan; iletişim araçlarından yer ya da süre satın almak yoluyla sergilenen ya da başka biçimlerde çoğaltılıp dağıtılan ve bir ücret karşılığı oluşturulduğu belli olan (diğer bir deyimle parasal destek sağlayan kişi ya da kuruluşların kimliği açık olan) 'duyuru'dur. Daha sade bir ifadeyle reklam, bir ürün, hizmet ya da fikir hakkında potansiyel alıcılara veya tüketicilere bilgi aktarma yöntemidir.

    Reklam çeşitleri nelerdir?

    Reklam çeşitleri şu şekilde sınıflandırılabilir: Yayın reklamları: Radyo ve televizyonlarda yayınlanan reklamlar. Basılı reklamlar: Gazete, dergi, broşür gibi somut ortamlarda yer alan reklamlar. Açık hava reklamları: Billboard ve otobüs duraklarındaki reklamlar. Dijital reklamlar: Google Ads, sosyal medya ve online arama motorları üzerinden yapılan reklamlar. Gerilla reklamları: Düşük bütçeyle yaratıcı fikirlerle yapılan reklamlar. Ürün yerleştirme: Ürünlerin, doğal akış içinde televizyon programları veya videolarda yer alması. Native reklamlar: Reklam olarak algılanmayan, içerikle bütünleşen reklamlar. Remarketing reklamları: Daha önce siteyi ziyaret etmiş kullanıcıları tekrar siteye yönlendirmeyi amaçlayan reklamlar. Video reklamlar: Video platformları veya sosyal medyada yayınlanan reklamlar. Sosyal medya reklamları: Sosyal medya platformlarında hedef kitleye yönelik reklamlar.

    Reklam çeşitleri nelerdir?

    Reklam çeşitleri şu şekilde sınıflandırılabilir: Yayın reklamları: Radyo ve televizyonlarda yayınlanan reklamlar. Basılı reklamlar: Gazete, dergi, broşür gibi somut ortamlarda yer alan reklamlar. Açık hava reklamları: Billboard ve otobüs duraklarındaki reklamlar. Dijital reklamlar: Google Ads, sosyal medya ve online arama motorları üzerinden yapılan reklamlar. Gerilla reklamları: Düşük bütçeyle yaratıcı fikirlerle yapılan reklamlar. Ürün yerleştirme: Ürünlerin, doğal akış içinde televizyon programları veya videolarda yer alması. Native reklamlar: Reklam olarak algılanmayan, içerikle bütünleşen reklamlar. Remarketing reklamları: Daha önce siteyi ziyaret etmiş kullanıcıları tekrar siteye yönlendirmeyi amaçlayan reklamlar. Video reklamlar: Video platformları veya sosyal medyada yayınlanan reklamlar. Sosyal medya reklamları: Sosyal medya platformlarında hedef kitleye yönelik reklamlar.