Buradasın
MTA işçi alımı başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MTA (Maden Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğü) işçi alımı başvurusu şu şekilde yapılır:
- Başvurular, e-Devlet üzerinden "Maden Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğü- Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım" hizmeti veya Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı (isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) üzerinden online olarak gerçekleştirilir 13.
- Şahsen veya posta yoluyla başvurular kabul edilmez 1.
- Başvuru sırasında KPSS puanı, mezuniyet belgesi ve askerlik durumu gibi bilgiler e-Devlet sistemi üzerinden temin edilir 1. Mezuniyet bilgileri otomatik olarak gelmeyen adaylar, onaylı diploma örneğini PDF formatında sisteme yüklemelidir 1.
- Başvuruların değerlendirilmesi sonucu, asıl ve yedek aday listesi MTA'nın resmi web sitesi (mta.gov.tr) üzerinden ilan edilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: