Buradasın
Migros sanal market iade nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Migros Sanal Market'ten alınan ürünlerin iadesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Öneri-Talep Formu Doldurma: Migros Sanal Market sayfasındaki "Öneri-Talep Formu" doldurularak iade/değişim talebi iletilebilir 12.
- Müşteri Hizmetleri ile Görüşme: 0850 200 4000 numaralı Migros Müşteri Hizmetleri aranarak da iade işlemi başlatılabilir 13.
İade için gerekli belgeler: Satış fişi veya e-Arşiv fatura, kredi kartı slipi veya online alışveriş için Migros web sitesi ve uygulamasında bulunan sipariş bilgisi ve referans numarası 1.
Para iadesi: İade edilen üründen kazanılan Money ve indirimler düşülerek, ürünü satın aldığınız ödeme aracına iade yapılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: