• Buradasın

    Migros sanal market iade nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Migros Sanal Market'ten alınan ürünlerin iadesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Öneri-Talep Formu Doldurma: Migros Sanal Market sayfasındaki "Öneri-Talep Formu" doldurularak iade/değişim talebi iletilebilir 12.
    2. Müşteri Hizmetleri ile Görüşme: 0850 200 4000 numaralı Migros Müşteri Hizmetleri aranarak da iade işlemi başlatılabilir 13.
    İade için gerekli belgeler: Satış fişi veya e-Arşiv fatura, kredi kartı slipi veya online alışveriş için Migros web sitesi ve uygulamasında bulunan sipariş bilgisi ve referans numarası 1.
    Para iadesi: İade edilen üründen kazanılan Money ve indirimler düşülerek, ürünü satın aldığınız ödeme aracına iade yapılır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Migros Sanal Market'te değişim var mı?

    Evet, Migros Sanal Market'te değişim imkanı bulunmaktadır. Değişim işlemi için, ürünü satın aldığınız şubeye giderek fişi veya faturanızla birlikte başvurmanız gerekmektedir. Değişim yapılabilecek ürünler arasında, ambalajı açılmamış (veya kullanılmamış) ve ilk kullanımında kusurlu/arızalı olduğu tespit edilen elektronik ürünler yer almaktadır.

    Migros hangi durumlarda iade kabul eder?

    Migros, aşağıdaki durumlarda iade kabul eder: 1. Ambalajı açılmamış ürünler: Mağazalardan alınan ürünler, ambalajının açılmamış olması koşuluyla 30 gün içinde iade edilebilir. 2. Kusurlu ürünler: Garanti süresi içinde, ürünün ilk kullanımında kusurlu olduğunun fark edilmesi durumunda, yetkili servisten alınacak rapor veya hakem heyeti kararı doğrultusunda iade/değişim yapılabilir. 3. Online alışverişler: Sanal Market ve Migros Hemen üzerinden yapılan alışverişlerde, ürünler en yakın Migros mağazasından iade edilebilir. İade kabul edilmeyen ürünler arasında alkollü içecekler, tütün ürünleri, kitap, dergi, hijyenik ürünler ve gıda ürünleri bulunur.

    Migros sanal market ekstra iade nedir?

    Migros Sanal Market Ekstra İade, Migros'un online alışveriş platformu üzerinden yapılan siparişlerin iadesi için sunduğu bir hizmettir. Bu hizmet kapsamında, siparişinizdeki ürün veya ürünleri iade etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Öneri-Talep Formu: Migros Sanal Market sayfasındaki Öneri-Talep Formu'nu doldurarak iade/değişim talebinizi iletebilirsiniz. 2. Müşteri Hizmetleri: 0850 200 40 00 numaralı Migros Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iade koşullarını öğrenip iade sürecini başlatabilirsiniz. İade işlemi için gerekli belgeler arasında satış fişi veya fatura, kredi kartı slipi veya online alışveriş için referans numarası bulunmaktadır.