Buradasın
Migros sanal market ekstra iade nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Migros Sanal Market Ekstra İade, Migros'un online alışveriş platformu üzerinden yapılan siparişlerin iadesi için sunduğu bir hizmettir 12.
Bu hizmet kapsamında, siparişinizdeki ürün veya ürünleri iade etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Öneri-Talep Formu: Migros Sanal Market sayfasındaki Öneri-Talep Formu'nu doldurarak iade/değişim talebinizi iletebilirsiniz 12.
- Müşteri Hizmetleri: 0850 200 40 00 numaralı Migros Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iade koşullarını öğrenip iade sürecini başlatabilirsiniz 23.
İade işlemi için gerekli belgeler arasında satış fişi veya fatura, kredi kartı slipi veya online alışveriş için referans numarası bulunmaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: