Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-posta pazarlaması (e-mail marketing) reklam yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hedef kitle belirleme 23. Potansiyel müşterilerin yaşı, cinsiyeti, eğitimi ve coğrafi konumu gibi bilgiler edinilerek e-posta içeriği ve sıklığı düzenlenebilir 3.
- İlgi çekici konu başlığı seçme 23. Başlığın kısa ve içeriği doğru yansıtan bir şekilde olması önemlidir 23.
- E-posta içeriğini düzenleme 3. E-postada verilmek istenen mesaj, büyük ve ilgi çekici bir şekilde yerleştirilmelidir 3. Mesajın akıcı, samimi ve anlaşılır bir dilde yazılması gerekir 3.
- E-posta sıklığını belirleme 3. Müşterileri sıkmamak için e-posta gönderme sıklığı belirlenmelidir 3.
- E-postaların performansını ölçme 13. E-postaların açılma, tıklanma ve abonelikten çıkma oranları ölçülerek sonraki kampanyalar optimize edilebilir 13.
E-posta pazarlaması yaparken, spam filtrelerine takılmamak için belirli spam anahtar kelimeler kullanmaktan kaçınılmalı ve e-postaların birden fazla cihazda görüntülenebilir olmasına dikkat edilmelidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: