Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurye eve geldiğinde yapılabilecekler:
- Adres değişikliği: Kargo şirketinin mobil uygulaması üzerinden teslimat adresi değiştirilebilir 1.
- Komşu yetkilendirme: "Komşuya bırak" talimatı verilebilir 1.
- Şubede teslim alma: "Şubede teslim al" seçeneği aktif hale getirilerek paket en yakın şubede bekletilebilir 1.
- Randevu iptali: Kurye teslimat adresine geldiğinde evde olunmuyorsa, randevu iptal edilip yeniden oluşturulabilir 2.
Ayrıca, kargo şirketinin çağrı merkezi üzerinden "otomatik rota seçenekleri" oluşturularak, paket belirli bir kilometre sınırına ulaştığında önceden belirlenen alternatif adreslere yönlendirilebilir 1.
Eğer kurye, adreste olunmasına rağmen "evde yoktunuz" diyerek paketi teslim etmiyorsa, bu durum sözleşmeye aykırılık teşkil edebilir ve tüketici, kargo firmasına ve satıcıya yazılı şikayette bulunarak yasal yollara başvurabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: