Buradasın
Korkmaz ürünümün faturası yok ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Korkmaz ürününün faturası yoksa aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Mağazaya başvuru: Ürünün satın alındığı mağaza ile iletişime geçilerek, kredi kartı dokümanları gibi kanıtlar sunulabilir 1. Mağaza, merkezde görüşülerek bilgi verileceğini belirttiyse, 15 gün kadar bekledikten sonra tekrar başvurulabilir 1.
- Müşteri hizmetleri: Korkmaz müşteri hizmetleri aranarak, e-posta ile fatura talebi iletilebilir 14.
- N11 veya Hepsiburada gibi platformlar: Eğer ürün bu tür bir siteden alındıysa, satıcı veya platformla iletişime geçilerek fatura talep edilebilir 5.
- Resmi web sitesi: Korkmaz'ın resmi web sitesinde garanti sorgulama bölümü bulunabilir; bu bölümde ürün bilgileri ve fatura bilgileri girilerek garanti durumu kontrol edilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: