Buradasın
Korkmaz ürünümün faturası yok ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Korkmaz ürününüzün faturası yoksa, ürünü garantiye göndermek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Mağaza veya Bayi ile İletişime Geçin: Satın aldığınız mağaza, bayi veya online satış kanalından faturanızın bir kopyasını talep edin 1.
- İnternet Üzerinden Fatura Temini: Eğer ürün internet üzerinden satın alınmışsa, sitenin E-Arşiv bölümünden faturanızı temin edebilirsiniz 1.
- Tüketici Hakem Heyetine Başvurun: Eğer mağaza veya bayi faturayı temin etmezse, Tüketici Hakem Heyetine başvurarak fatura talep edebilirsiniz 2.
- Ürünü İade Edin: Fatura olmadan ürünle ilgili bir sorun yaşarsanız, herhangi bir yasal hak talep edemeyebilirsiniz; bu nedenle ürünü iade etmeniz önerilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: