Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnternetten iş başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Araştırma ve Hazırlık: Becerilerinize, deneyiminize ve kariyer hedeflerinize uygun işleri belirleyin 12. Şirketlerin web sitelerini ve iş arama motorlarını (Indeed, Glassdoor, LinkedIn) kullanarak ilanları takip edin 13.
- Gerekli Belgelerin Hazırlanması: Özgeçmişinizi ve ön mektubunuzu her iş ilanına göre uyarlayın 12. Eğitim, iş deneyimleri, sertifikalar ve referanslar gibi bilgileri içeren belgeler hazırlayın 2.
- Çevrimiçi Profillerin Ayarlanması: Profesyonel bir LinkedIn profili oluşturun veya güncelleyin, ayrıca kişisel bir web sitesi veya çevrimiçi portföy hazırlayın 14.
- İş Platformlarında Gezinme: İş ilanlarını bulmak için popüler iş panolarını kullanın ve iş tanımlarını dikkatlice okuyun 14.
- Başvurunun Gönderilmesi: Başvuru formunu eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurun, iletişim bilgilerinizi güncel tutun 14. Başvurunuzu gönderdikten sonra, işe alım yöneticisiyle iletişime geçerek takip edin 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: