Buradasın
Influencer eşleştirme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Influencer eşleştirme, markaların hedef kitlelerine ve kampanya amaçlarına en uygun influencer’ları bulmalarını sağlayan bir pazarlama hizmetidir 13.
Influencer eşleştirme sürecinde yapılan bazı çalışmalar:
- hedef kitle analizi 13;
- sosyal medya takibi ve analizi 3;
- veritabanı hizmeti 3;
- influencer iletişimi 3;
- performans raporlama 3;
- kampanya yönetimi 3;
- yasal destek 3.
Influencer eşleştirme hizmeti sunan bazı platformlar:
Influencer eşleştirme yaparken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar:
- Hedef kitle uyumu 25. Influencer’ın takipçi kitlesi, markanın hedef kitlesiyle uyumlu olmalıdır 25.
- İçerik uyumu 2. Influencer’ın ürettiği içerik, markanın değerleri, mesajı ve ürünleriyle uyumlu olmalıdır 2.
- Önceki iş birlikleri 25. Influencer’ın daha önceki iş birliklerinin başarılı olup olmadığı değerlendirilmelidir 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: